O femeie care a incercat sa sune la compania britanica de telefonie fixa BT Group a fost lasata sa astepte la telefon pentru un total de 20 de ore. Hannah King a sunat la serviciul pentru clienti , dupa ce inginerul care trebuia sa-i instaleze un telefon in noul apartament nu si-a mai facut aparitia.
Timp de opt ore consecutive, femeia a indurat sunetul muzicii de asteptare . A doua zi a incercat din nou, asteptand iarasi alte opt ore, inainte de a pune receptorul jos.
Urmatoarea zi, a asteptat patru ore, timpul total petrecut in asteptare, la telefon, ajungand astfel la 20 de ore. 'Am fost atat de frustrata si furioasa, incat am izbucnit in lacrimi', a declarat femeia.
Reprezentantii companiei au precizat ca firma tocmai introdusese un nou sistem pentru relatiile cu clientii, care se pare ca nu a functionat corespunzator.
Afla care sunt cele mai importante stiri ale zilei intr-una dintre cele mai bune selectii de informatii. Aboneaza-te la
Newsletter-ul de stiri generale al Acasa.ro