IT & C

NBC, parteneriat cu YouTube

Judecand dupa un clasament din sectiunea "Top Favorites" de pe site-ul de video-sharing YouTube, utilizatorilor de Internet le place sa se uite la tot felul de filmulete care mai de care mai idioate. Companiile care doresc sa isi faca publicitate prin YouTube nu au avut insa niciodata succes, adevartii “tuberi” prinzandu-se imediat de manipulare si rejectand mesajele. Canalului NBC, companie care apartine General Electric , a anuntat ca va folosi YouTube Video Site pentru a promova televiziunea intr-un parteneriat care atrage atentia asupra rolului din ce in ce mai mare jucat de Internet in viata tinerilor comparativ cu media traditionala. Intelegerea presupune o campanie publicitara folosind serviciul YouTube precum si o campanie in direct pe NBC. Aceasta campanie va cuprinde clipuri promotionale ale emisiunilor noi dar si mai vechi de pe NBC, cum ar fi The Tonight Show cu Jay Leno, precum si interviuri din culise transmise exclusiv pe Internet. La fel cum cineastii si utilizatorii de zi cu zi au propriile lor “canale” pe Web, YouTube va pune la dispozitie un canal separat pentru NBC video, ceea ce inseamna ca utilizatorii vor putea descarca toata oferta NBC de acolo.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele