Compania Motorola a afisat la finalul saptamanii trecute, pierderi pe al doilea trimestru, ca urmare a scaderii veniturilor din cauza vanzarilor slabe de telefoane , relateaza Reuters.
Motorola a pierdut cota de piata din cauza criticilor legate de oferta de telefoane mobile
Compania, afectata de competitia preturilor si de lipsa unei oferte avansate din punct de vedere tehnic, a afisat pierderi generate de operatiunile continue de 38 milioane dolari, respectiv
2 centi/ actiune , fata de profitul de
1,35 miliarde dolari, adica
54 centi/actiune, inregistrat in aceeasi perioada din 2006.
Vanzarile nete ale companiei au scazut la
8,7 miliarde dolari, fata de
10,82 miliarde dolari in perioada echivalenta de anul trecut.
Reprezentantii companiei
Motorola au avertizat saptamana trecuta ca vor afisa o pierdere trimestriala provenita din operatiunile continue de 2 pana la 4 centi/actiune si vanzari intre 8,6 si 8,7 miliarde dolari.
Compania a pierdut cota de piata in fata unor rivali ca liderul de piata
Nokia sau
Samsung Electronics 005930.KS, dupa ce nu a reusit sa dezvolte o versiune populara a telefonului
Razr.
Cotatia actiunilor
Motorola a coborat cu aproximativ o treime din valoarea inregistrata la mijlocul lui octombrie 2006, pana la
18 dolari/actiune, la inchiderea sedintei de tranzactionare de pe piata new-yorkeza de miercuri.