IT & C

Mediul de afaceri romanesc tanjeste dupa o cultura web

Business-urile romanesti isi fac simtita tot mai pregnant prezenta in mediul online, insa asteptarile lor de la prezenta pe web sunt reduse si needucate. „Incultura webului” ce caracterizeaza mediul de afaceri autohton este cauzata nu atat de lipsa banilor, ci de oferta saraca a agentiilor interactive si de web design , precum si de incorecta definire a strategiilor de marketing, arata un studiu efectuat de Metromind in februarie 2007, in parteneriat cu Wall-Street si Organizatia Leaders Romania. La acest studiu, axat pe utilizarea mediului online in cadrul strategiei de marketing a firmelor din Romania, au participat 206 oameni de afaceri sau marketing, antreprenori din companiile sau ONG-urile prezente in Romania. Internetul in Vest Conceptul de online a firmelor era definit in Vest in ‘97 - ’98. Conform acestei strategii, functia de baza, minima, a prezentei unei companii pe Internet, in majoritatea cazurilor indeplinita de un simplu site web de prezentare , era informarea publicului cu privire la activitatile companiei. S-a vazut curand insa ca Internetul ofera beneficii colosale fata de simpla brosura sau mapa de prezentare, trecandu-se astfel de la banala functie de livrare de informatii la livrarea de servicii prin internet. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele