Marea Britanie va ajunge pe Luna odata cu Telescopul. Si NASA.

Marea Britanie ar putea participa cu astronauti la misiunea NASA catre Luna, care se pegateste pentru 2018, ceea ce este in sine o noutate, stiut fiind ca aceasta tara prefera studiul spatiului exclusiv cu ajutorul diferitelor aparate. Dezvaluirea a fost facuta de Departamentul pentru comert si industrie din Marea Britanie, citat de publicatia The Times. Misiunea din 2018 ar putea fixa pe Luna cel mai mare si mai puternic telescop. Acesta va permite extinderea frontierelor cunoasterii spatiale,va ajuta omenirea sa decida cum poate ajunge la destinatii din interiorul sau exteriorul sistemului nostru solar. Un telescop pe Luna ar permite astonomilor si fizicienilor de pe Pamant sa “vada” mult mai departe si mai bine in Univers . Datele culese de un asemene telescop ar permite cercetatorilor sa inteleaga istoria Universului si legile care il guverneaza, transmite BBC.