IT & C

Magazinele straine iau cu asalt .ro

Piata online romaneasca a stirnit interesul oamenilor de afaceri straini, care ne vind online produse de mii de euro. Oamenii de afaceri din strainatate incep sa atace spatiul online romanesc prin magazine virtuale specializate, atrage atentia Madalin Matica, director Operatiuni Europene in cadrul companiei DotCommerce. In ultimele luni, magazine online deschise de firme din Statele Unite si Europa, prin intermediul E-Invest Marketing (companie care lucreaza in parteneriat cu DotCommerce) au luat cu asalt piata romaneasca. La scurta vreme, au aparut si primele comenzi, in valoare de mii de euro, iar numarul de vizitatori continua sa creasca, sustin reprezentantii E-Invest Marketing. Fie ca este vorba despre ceasuri de lux, despre creatii vestimentare ale marilor designeri sau despre echipamente sportive , companiile straine au descoperit potentialul mediului online romanesc si nu se sfiesc sa-l exploateze, spune Matica. “Interesul europenilor pentru piata online romaneasca va creste”, sustine directorul DotCommerce. Acesta ne-a mai precizat ca magazinele inrolate in sistemul de plati DotCommerce au avut, in luna decembrie, cresteri de 35-37%, comparativ cu celelalte luni ale lui 2006. Idee de afaceri E-Invest Marketing Romania sustine ca este una dintre primele agentii de marketing exclusiv online infiintate pe piata romaneasca cu scopul de a facilita accesul antreprenorilor din toata lumea in comertul electronic romanesc. Pina in prezent, societatea a reusit sa aduca in mediul virtual autohton patru magazine, doua din Statele Unite, unul din Italia si unul din Franta. Regnier.ro este un magazin online care comercializeaza doua marci internationale de ceasuri, Zeitner - Klaus Kobec si Regnier Paris, la preturi cuprinse intre 77 si 573 de euro. Un alt magazin este coollook.ro, unde o companie italiana ofera peste 300 de produse din ultimele colectii ale creatorilor internationali precum Cavalli, Dolce&Gabbana, GF Ferre, Guess, Miss Sixty sau Replay. Americanii, primii interesati Limited.ro este un magazin de bijuterii si accesorii cu un inventar de peste 14.000 de produse din aur, argint si platina, avind in montura pietre pretioase . Stocurile si livrarile sale sint administrate de o companie din Statele Unite si sint efectuate din depozite aflate in Statele Unite si Africa de Sud. In fine, sportsgear.ro ofera o gama completa de echipamente sportive, stocurile fiind gestionate, de asemenea, de o companie americana. “Pina acum am lucrat mai mult cu companii din Statele Unite, pentru ca in Europa existau taxe prea mari pentru a infiinta o afacere online in Romania. Cu taxa de inregistrare si taxele vamale, investitia devenea nerentabila. Acum insa, companiile europene incep sa fie si ele interesate de piata noastra online”, ne-a precizat Liana Stroia, director general al E-Invest Marketing. Cumparatori: 1% Conform cifrelor prezentate de companie, magazinele au o medie de peste 600 de vizitatori pe saptamina. Magazinul Limited.ro, spre exemplu, are, dupa trei luni de la infiintare, aproximativ 3.000 de vizitatori unici pe luna (dintre care aproximativ 32% se intorc), iar circa 30 (1%) devin cumparatori. Valoarea medie a unei tranzactii este de 800 de euro per comanda, cifra de afaceri de 24.000 de euro, iar 80% dintre cumparatori au revenit sa faca si a doua comanda.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele