AT&T Tech Support 360SM este un birou de consultanta IT virtual ce furnizeaza service tehnic de la distanta companiilor, iar implementarea tehnologiei Intel vPro va avea loc in prima jumatate a anului 2010.
Suport tehnic
Tech Support 360 ofera suport de la distanta 24/7 prin tehnicienii americani, funizand consultanta pentru instalare, configurare , rezolvarea problemelor si optimizarea performantei PC-ului, laptopului, retelelor Wi-Fi si echipamentelor periferice , cum ar fi configurarea si instalarea unui smartphone.
Tehnicienii rezolva problemele hardware si software prin conectarea si accesarea calculatorului consumatorului, pentru a putea determina natura problemei si de ce este nevoie pentru ca aceasta sa fie rezolvata. Utilizatorii pot obtine serviciul printr-o simpla rezervare ce poate fi facuta atat telefonic cat si online.
Colaborare
Pe baza acestei colaborari, Intel Remote PC Assist Technology (Intel RPAT), o caracteristica a tehnologiei Intel vPro anuntata anul trecut, va permite micilor intreprinderi sa tasteze o secventa pe un calculator cu probleme-chiar daca sistemul de operare este inutilizabil-operatiune ce va realiza o conexiune intre calculatorul cu probleme si unul dintre tehnicieni, cu ajutorul unei conexiuni securizate de Internet.
Apoi, tehnicienii vor putea accesa calculatorul de la distanta, chiar si atunci cand aceasta a devenit inoperabil , fie datorita unei probleme hardware, a unui sistem de operare cu probleme, sau in cazul virusarii sistemului cu un virus sau malware.