IT & C

Imagoo.ro devine BloomBiz.ro 2.0

In urma reorganizarii operatiunilor pe piata Romania, Vodanet Media a decis inglobarea portalului de imagine si cultura publicitara Imagoo.ro in cadrul comunitatii de afaceri BloomBiz.ro 2.0. La sfarsitul a doua luni de testare a conceptului de comunitate de afaceri BloomBiz 2.0, Vodanet Media se declara multumita de succesul inregistrat, precum si de feedback-ul pozitiv primit de la utilizatori. De asemenea, pentru a creste atat prestigiul comunitatii BloomBiz 2.0 cat si pentru a consolida continutul pe zona marketing-publicitate-media, Vodanet a decis inglobarea in cadrul acesteia a portalului de imagine si cultura publicitara www.imagoo.ro . “Dupa cum au aratat si studiile realizate de catre , utilizatorii portalului imagoo.ro urmaresc, in mod firesc, atat zona media-publicitate cat si zona afaceri-business.”, declara Marius Pahomi, Business Devemopment Manager - Vodanet Media. “Decizia a urmarit realizarea unui produs media care sa raspunda tuturor exigentelor membrilor comunitatii. BloomBiz.ro 2.0 este un proiect de maxima complexitate si un element de importanta majora pentru Vodanet Media. Avem pregatite noi suprize pentru membrii comunitatii noastre, printre care si o echipa editoriala de exceptie. multe urmeaza sa comunicam in perioada imediat urmatoare.” – sustine Alina Tane, Project Coordonator – BloomBiz 2.0. Despre BloomBiz Cu o istorie de peste 6 ani in internetul romanesc, BloomBiz este prima comunitate de afaceri 2.0 din Romania. Relansata la inceputul anului 2007, platforma BloomBiz.ro este atat un generator, cat si un agregator de stiri, care acopera intreg spectrul zonei de business. Principalul avantaj al noului BloomBiz.ro consta in faptul ca ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a-si crea un profil personalizat al stirilor in functie de domeniile de interes si de sursele de informare preferate. Despre Imagoo Imagoo a iesit in public in anul 2003, cu situl www.imagoo.ro, unul dintre primele situri despre publicitate din Romania. Anul urmator a fost lansata si revista tiparita. In 2006 devine portal de imagine si comunicare in portofoliul Vodanet Media. Despre Vodanet Media Dezvoltand proiecte care ating interese dintre cele mai variate, raspunzand la o gama larga de intrebari si oferind solutii si servicii in maniera creativa si profesionista, Vodanet s-a impus ca un jucator important pe piata de publishing si advertising online. Cu o activitate de 7 ani in media si publicitatea online romaneasca Vodanet Media detine in portofoliul sau de publisher branduri precum: www. .ro, www.ele.ro, www.imagoo.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro, proiecte care insumeaza un trafic de peste 3,2 milioane de vizitatori lunar conform www. trafic.ro , si a dezvoltat serviciul de inchiriere si cumparare DVD cu livrare la domiciuliu exclusiv online, www. .ro care serveste peste 25.000 clienti doar in Bucuresti.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele