IT & C

Ikea se promoveaza pe internet prin intermediul clientilor

Gigantul suedez de mobila si accesorii pentru casa Ikea a lansat miercuri o campanie de promovare bazata pe continut video , generat de utilizatori si ofera un premiu de 5.000 de dolari celui care va trimite cel mai bun clip video cu un nou design de pat, anunta site-ul Mediapost.com. Compania de servicii de internet Shycast se va ocupa de promotia Ikea pe site-ul Shycast.com. in ultimii ani, nivelul cheltuielilor promotionale a crescut foarte putin. Potrivit unui raport al industriei de comunicatii al agentiei Veronis Suhler Stevenson, cheltuielile pentru promotii in SUA au crescut in 2006 cu doar 4%, pana la aproximativ 44,5 miliarde. Comparativ, industria de advertising a crescut anul trecut cu 6,4%, pana la 210 miliarde de dolari, potrivit aceluiasi raport. (continuarea in Ziua )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele