IT & C

Google va licita şi reclame în ziare

Compania îşi va extinde sistemul computer, care deja licitează reclame pe milioane de site-uri, pentru a licita şi reclame în ziare. Sperand să atragă noi clienţi, precum companii mici şi retaileri online, multe mari trusturi de presă, precum Gannett, the Tribune Co., The New York Times Co., the Washington Post Co. şi Hearst, au fost de acord să încerce sistemul într-un test de trei luni, care va începe la sfarşitul acestei luni. Pentru Google, testul este un pas important pentru scopul sau pe termen lung: de a construi un singur sistem computer prin intermediul căruia advertiserii să-şi promoveze produsele în orice mediu. Pentru industria presei scrise, care se confruntă cu pierderea cititorilor cat şi a advertiserilor, acest nou sistem oferă un învoială curioasă: editorii pot obţine veniturile de care au nevoie, dar în schimb vor face Google - care este deja cel mai mare vanzător de publicitate online - şi mai puternică. Google a declarat ca a fost atrasă de cheltuielile de 48 miliarde $ făcute anual în SUA pentru publicitatea în presa scrisă. Noul sistem va începe un test cu 100 de advertiseri la sfarşitul acestei luni. Google nu va caştiga nici un ban în timpul acestui test, dar cand sistemul va fi introdus, începand cu anul viitor, compania va lua o parte din venituri. Google păstrează aproximativ 20% din veniturile generate de reclamele Internet. Unele ziare văd sistemul Google ca pe o cale de a-şi creşte vanzările. Ziarele încearcă de multă vreme să atragă advertiseri care să ocupe spaţiul neutilizat destinat reclamelor, oferindu-le şi discounturi . Însă programul Google se adresează companiilor mici şi celor din locaţii îndepărtate care nu pot fi servite cu uşurinţă de ziarele locale.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele