Google a lansat un web site pe care firmele ce platesc reclama pot gasi toate informatiile necesare privind eventualele fraude.
Google spune ca a dezvoltat
Ad Traffic Quality Resource Center (Centrul de Resurse pentru Calitatea Traficului Publicitar) in principal pentru a oferi companiilor care isi fac reclama un singur loc in care sa gaseasca informatii privind frauda prin click .
In conditiile in care unele organizatii au estimat incindentele de frauda click la peste 30%,
Google a investigat problema, facand publice rezultatea investigatiei in propria retea de publicitate.
De exemplu,
Google isi monitorizeaza activ reteaua pentru a depista click-urile invalide, care includ nu doar click-urile malitioase ci si practicile inocente ce pot aduce a frauda click, precum click-ul pe o singura reclama de doua ori.
Compania a ajuns la concluzia ca mai putin de 10% dintre clickuri pe reclamele oferite de Google sint invalide si doar 0,02% sint declarate invalide ca rezultat al plingerilor companiilor care platesc reclama.
Frauda prin click a facut, de-a lungul timpului, advertiserii sa dea in judecata
Google, Yahoo! si alti furnizori de astfel de servicii.
Afla care sunt cele mai importante stiri ale zilei intr-una dintre cele mai bune selectii de informatii. Aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale al Acasa.ro