IT & C

Google lanseaza un centru pentru frauda prin click

Google a lansat un web site pe care firmele ce platesc reclama pot gasi toate informatiile necesare privind eventualele fraude. Google spune ca a dezvoltat Ad Traffic Quality Resource Center (Centrul de Resurse pentru Calitatea Traficului Publicitar) in principal pentru a oferi companiilor care isi fac reclama un singur loc in care sa gaseasca informatii privind frauda prin click . In conditiile in care unele organizatii au estimat incindentele de frauda click la peste 30%, Google a investigat problema, facand publice rezultatea investigatiei in propria retea de publicitate. De exemplu, Google isi monitorizeaza activ reteaua pentru a depista click-urile invalide, care includ nu doar click-urile malitioase ci si practicile inocente ce pot aduce a frauda click, precum click-ul pe o singura reclama de doua ori. Compania a ajuns la concluzia ca mai putin de 10% dintre clickuri pe reclamele oferite de Google sint invalide si doar 0,02% sint declarate invalide ca rezultat al plingerilor companiilor care platesc reclama. Frauda prin click a facut, de-a lungul timpului, advertiserii sa dea in judecata Google, Yahoo! si alti furnizori de astfel de servicii. Afla care sunt cele mai importante stiri ale zilei intr-una dintre cele mai bune selectii de informatii. Aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale al Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele