IT & C

Google iti cunoaste obiceiurile

Personalizarea este ultimul atu in competitia motoarelor de cautare. De ieri, Google a lansat pe piata versiunea beta a programului Google Desktop 2, care ofera informatii in functie de obiceiurile fiecarui navigator.

In competitia motoarelor de cautare, Microsoft Corp., Yahoo Inc., AOL si Google concureaza pentru o miza de miliarde de dolari. Imbunatatirea softurilor de cautare este o cerinta obligatorie, alaturi de fidelizarea utilizatorilor de Internet. Google a venit pe piata cu o versiune personalizata, care memoreaza actiunile utilizatorului, pentru a-i oferi informatiile in functie de preferinte. Vrem ca oamenii sa poata privi cum Internetul vine la ei, spune Nikhil Bhatla, managerul proiectului Google Desktop.

Pe //desktop.google.com, navigatorii pot afla detalii despre bara de instructiuni care ofera date personalizate sau despre aplicatia Really Simple Syndication (RSS), care memoreaza cele mai frecventate site-uri, fara nici o interventie din partea utilizatorului. In afara cautarii de documente pe Web, noul Google va localiza e-mail-uri Outlook si date stocate in programe de tip Word, Excel si Adobe PDF . Noua varianta poate fi utilizata de calculatoarele cu Windows 2000 sau Windows XP, dar nu poate fi accesata de pe cele Mac OS X. Noua bara de cautare Google mai contine linkuri la articole asemanatoare cu cele pe care utilizatorii le-au citit anterior, modalitati de aranjare a pozelor si cautare a pozelor personale sau un sistem de monitorizare a e-mailurilor.

Conducerea Google asigura utilizatorii ca aceste informatii sint confidentiale si nu pot fi accesate de altcineva.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele