IT & C

Furnizorii de Internet se bazează pe Apple TV

Se pare că acesta va fi începutul sfarşitului pentru modul în care ne uităm la televizor. Cel puţin aşa sună predicţia făcută de Jay Adelson, director executiv la Digg. Adelson consideră că televiziunea prin internet va face ca programele prin cablu cedeze o nişă odată ce furnizorii de reclamă se vor reorienta pe piaţă şi programele video prin internet vor ajunge în tot mai multe case. La un eveniment din Austin , producătorii au declarat că îşi pun speranţele în noua platformă set-top box pregătită de Apple TV . Clienţii de publicitate învaţă să valorizeze cercurile de audienţă mici dar pasionate, chiar dacă aceştia le critică. Iceberg-ul controlului de copyright încă mai hoinăreşte. Demersul făcut pe jumătate de către Viacom, care insistă să găzduiască doar conţinutul propriu, ţinand la distanţă utilizatorii YouTube dar oferind un player embedded proprietar, nu îl impresionează pe directorul de creaţie al AOL, Nicole Carrico: „Dacă postezi conţinut de calitate, acesta va depăşi capacitatea ta. Vor fi nevoiţi să renunţe la asemenea măsuri”. (continuarea in Chip )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele