IT & C

Flamingo are o crestere de 20% a vanzarilor de notebook-uri

Flamingo a raportat in perioada iulie-august 2007 o crestere de 20% a vanzarilor pe segmentul de notebook -uri. Potrivit oficialilor Flamingo International, rezultatele financiare pe acest segment, pentru sezonul urmator, vor fi favorizate de cele doua perioade de vanzari intensive, inceperea anului scolar si apropierea Sarbatorilor de iarna. "Rezultatele foarte bune inregistrate pana acum ne determina sa estimam o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse, pana la sfarsitul acestui an” declara Jiri Rizek, CEO al Flamingo International. Parteneriat cu Sony Vayo Cu o gama completa de notebook-uri, precum Sony Vaio , Acer, Fujitsu Siemens, Toshiba, Dell, HP, MSI, Grupul Flamingo International a inregistrat o triplare a vanzarilor pe acest segment, in vara lui 2007, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Incheierea parteneriatului de distributie cu Sony Vaio a reprezentat unul din contractele importante incheiate in acest an de catre Flamingo. Vanzarile pe segmentul de notebook-uri sunt in crestere Potrivit unui studiu IDC, anul trecut s-au vandut 140.000 de calculatoare portabile, in crestere cu 56% fata de 2005. In al doilea trimestru al anului 2007, vanzarile pe segmentul de notebook-uri au crescut cu 120%, conform datelor studiului mentionat. Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice , fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele