IT & C

Firmele sunt sceptice in privinta "inovatiei" outsourcing

Cuvantul inovatie a devenit tot mai utilizat in randul furnizorilor de servicii IT in ultimele sase luni, potrivit firmei de analiza Ovum. Totusi, se pare ca furnizorii si clientii din domeniul serviciilor IT au idei diferite despre inovatie si desprea ceea ce ar trebui sa ofere aceasta. "Exista o nepotrivire intre asteptarile si limitele angajamentelor contractuale ale vendorilor/clientilor. Acest lucru inseamna deseori o nemultumire din partea clientilor, chiar daca vanzatorii isi respecta obligatiile contractuale in intregime", a declarat Angel Dobardziev, un analist al Ovum. Dicutiile depre inovatie purtate de Ovum cu 11 jucatori importanti din IT din occident si India au relevat faptul ca majoritatea furnizorilor au idei diferite si deseori contradictorii despre cum cred ca definesc clientii inovatia. Iar clientii se pare ca au asteptari diferite de la furnziori, in termeni de inovatie. "Clientii vor vorbi si vor pretinde inovatie, insa, ceea ce urmaresc in realitate sunt rezultatele", a explicat Dobardziev. "Vanzatorii ar trebui sa se focuseze asupra acestor rezultate dorite de clienti si sa-si acorde timp pentru a intelege necesitatile diferite si deseori contradictorii ale diferitilor clienti". Ambele parti trebuie sa munceasca impreuna la fiecare pas, de la definirea astptarilor cu privire la inovatie, pana la stabilirea masurilor de urmarire a progresului", a spus Ovum. Astfel va exista o abordare echitabila a problemelor uneori inselatoare ale riscului/castigului si a proprietatii intelectuale in angajamentele inovative .

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele