IT & C

DirectX pentru procesarea fizică

Microsoft lucrează la dezvoltarea unui API (interfaţă de programare ) ce va facilita utilizarea plăcilor grafice în scopul procesării fizicii jocurilor. Pană acum, procesorul principal se ocupa de această sarcină, iar AGEIA PhysX şi-a făcut de curand apariţia (inclusiv pe piaţa romanească), utilitatea acesteia din urmă fiind însă foarte redusă din cauza lipsei jocurilor care să profite de avantajele oferite. Ceea ce se ştie mai puţin este faptul că şi plăcile grafice au rezerve mari în acest sens, mai ales într-un sistem multi- GPU , iar Microsoft pare să sprijine exclusiv această direcţie, ignorand soluţiile alternative şi alăturandu-se lui Havok, cu al său Havok FX. O asemenea mutare ar putea slăbi şansele impunerii plăcilor dedicate fizicii, fiind cunoscut faptul că Microsoft „dă tonul” în industrie.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele