IT & C

DirectX 9 vs DirectX 10: Nimic deosebit deocamdata

Cand i s- au trasat caracteristicile, DirectX 10 promitea sa schimbe iarasi modul in care dezvoltatorii de software abordeaza programarea 3D in timp real. Nu numai ca placii video in sine i s-ar fi oferit posibilitatea de a calcula direct shaderele per pixel, dar dezvoltatorii ar fi avut posibilitatea sa elibereze procesorul de la multe calcule matematice ce ar fi putut fi preluate, cu ajutorul DirectX10 bineinteles, de catre GPU (procesorul de pe placa video) fapt ce ar fi dus la noi orizonturi in ceea ce priveste grafica propriu zisa (complexitatea si posibilitatile unui GPU au ajuns si chiar au depasit in unele cazuri posibilitatile unui microprocesor clasic pentru computer).(continuarea in Hit.ro)

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele