IT & C

#magazine online #romani #cumparaturi online

De ce nu sunt entuziasmati romanii de cumparaturile online

Romanii apeleaza mai rar la cumparaturile online decat europenii din alte tari, din cauza serviciilor de calitate slaba de "customer support" ale multor magazine online IT, arata un studiu de mystery shopping.

Cercetarea realizata de VBS - Business Solutions arata ca ajutorul oferit clientilor prin departamentele de customer support este deficitar la doua capitole importante: politica de garantie si procedura de returnare a produselor.

Dintre cele 30 de magazine online analizate in studiul de mystery shopping, doar 7 au obtinut rezultate satisfacatoare, situatie care arata ca increderea romanilor in comertul online este departe de a fi castigata complet.

Nevoia de consiliere a romanilor care vor sa faca cumparaturi online nu este satisfacuta complet de consultanta telefonica, arata studiului citat de Capital.ro.

In peste 70% din cazuri, consultantii magazinelor online care vand gadgeturi si produse IT din Romania nu au stiut sa sublinieze beneficiile anumitor produse, iar in peste 90% din situatii nu au fost oferite detalii despre politica de returnare a produselor.

Sursa foto: Zippycart.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele