IT & C

Cosmote Romania, investitie intr-o aplicatie software de tip call center

Cosmote Romania a investit peste euro intr-o aplicatie software de tip call center pentru a dezvolta serviciul de relatii cu clientii. Proiectul IT va fi implementat pana la finele lunii martie de societatea Ascenta IT Consulting , divizia de consultanta IT a grupului de firme Softwin. "In urma implementarii noului software si extinderii echipei de relatii cu clientii, utilizatorii Cosmote vor beneficia de timp mai rapid de preluare si solutionare a apelurilor in call center . In plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor", anunta oficialii companiei. Platforma furnizata de Ascenta IT Consulting este flexibilia si va putea fi extinsa si adaptata pentru a servi un numar mai mare de cereri si apeluri mai complexe, odata cu cresterea a bazei de clienti. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele