IT & C

Clasamentele YouTube sunt inselatoare

Clipul comercial al bauturii IRN-BRU desi nu era interesant sau original, prin 113 milioane de vizionari a primit rating maxim. Acest lucru inseamna ca prostul gust a castigat? Nu. Chiar comentariile afisate pe YouTube surprind parerea proasta a utilizatorilor. Conform cercetatorilor, succesul videoclipului era datorat celor care inseala sistemele de votare pentru interesele proprii si raspandirea de adware. Scammerii au creat programe sofisticate care mimeaza traficul legitim YouTube si ofera feedback automat la continutul video sau alt continut de promovat. In alte cazuri, acestia "cumpara" trafic de la companiile care au dezvoltat o industrie in oferta de vizite Web artificiale. YouTube la randul lui este o victima in acest caz, deoarece materiale video de calitate proasta ajung sa fie clasate in frunte in sectiunile "Most Viewed" sau "Top Rated", si poate avea impact negativ asupra continutului general al sitului. (continuarea in SmartNews )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele