IT & C

Circa 14% dintre companiile romanesti nu au pagina web

Circa 14% dintre companiile din Romania nu au pagina de internet, iar dintre acestea 36% au declarat ca nu au resursele financiare necesare pentru realizarea unui site, se arata intr-un studiu realizat de Metromind in perioada februarie-martie. Principala functie a webului in business, la nivelul Europei de Vest, este cea de creare a memoriei corporative pe internet, urmata fiind de crearea de comunitati virtuale si online market reasearch, iar functia de informare este situata pe ultimul loc in ceea ce priveste perceptia managerilor despre rolul internetului. Participantii romani au raspuns contrar celor occidentali . Principala functie a internetului in strategia de marketing este cea de informare, 60,74% dintre participantii la studiu fiind de aceasta parere. O pondere de 50,72% dintre respondenti considera ca prin intermediul internetului strategia de marketing ar putea promova produsele companiei, in timp ce 43,80% dintre cei chestionati cred ca internetul permite atragerea atentiei si doar 5,91% considera ca o online ar putea genera mai multi clienti. (continuarea in Ziua )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele