IT & C

Centru de contact virtualizat deschis, bazat pe SIP, de la Siemens

Siemens Communications a introdus propriul Open Virtualized Contact Center , rezolvand limitările tradiţionale ale centrelor de contact hardware.Noua abordare Siemens cu software adiţional, uşurează şi creşte viteza organizaţiilor în distribuirea funcţiilor extinse spre agenţii aflaţi în orice locaţie echipată doar cu headset-uri şi desktop-uri minimal configurate. Soluţia integrează două din cele mai populare şi premiate produse: centrul de contact Siemens HiPath ProCenter Enterprise şi softswitch-ul SIP de întreprindere Siemens HiPath 8000. Soluţia combinată suportă o plajă largă de medii de la doi interlocutori pană la 5.000 agenţi concurenţi, asigurand o platformă ce îmbunătăţeşte interacţiunea clienţilor pe toate segmentele unei întreprinderi şi pe orice infrastructură de comunicaţie şi de reţea.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele