IT & C

Ce au cautat romanii pe net in 2007

Printre tintele internautilor s-au numarat "Logan tunat", " Scufita Rosie ", "Codul Civil", "Ciorba de burta" si "manelisti". Ciorba de burta”, „Logan tunat” si „prieteni” se numara printre cele mai cautate cuvinte de catre romani in anul 2007, potrivit statisticilor intocmite de Google, motorul de cautare pe internet cel mai popular din lume si din tara noastra. Pe locul doi in luna noiembrie, dupa „Logan tunat”, se situeaza „virtual dj”, urmat de „Elena Gheorghe”, „faianta” si „acvariu”. Ceva mai putini romani s-au aratat interesati de „ cauciucuri de iarna ” (locul 8), „calendar ortodox” (9) si singuratate (13). Cu o luna in urma, in octombrie, pe cei mai multi conationali pare sa-i fi interesat „Scufita Rosie” (locul 2, dupa „download Mozilla”), „Codul Civil” (3), „vanzari case” (4) si „ciorba de burta” (5), fara a-i uita pe „Adriana Antoni” (6), „ Burebista ” (11) si „Nicu Paleru” (13). Septembrie a fost dominat in cautarile romanilor de actorul american Colin Farrell, de „Casa Poporului” si de „protectia consumatorului”. Inca de atunci, romanii cautau „artificii” (8) sau „torrente romanesti”, dar si „sentimente” (10) sau „cazare Brasov” (14). Romania figureaza in statisticile lunare ale Google intocmite in functie de cuvintele de cautare abia din luna septembrie a acestui an, astfel ca nu pot fi stabilite inca „preferintele anului” sau evolutia unor anumite subiecte aflate in atentia utilizatorilor romani de internet. Incalzirea globala, primul loc in preocuparile internautilor In ceea ce priveste alte tari, printre cele mai ciudate situatii s-au inregistrat in Afganistan, unde cel mai cautat cuvant pe Google a fost tocmai numele tarii, urmat de cel al capitalei Kabul. Dar tot in aceeasi tara, utilizatorii de internet au cautat documente legate de „stiinta hidraulica” si un „manual de ingineria rocilor”. La scara globala, mai bine de jumatate din an internautii au cautat informatii despre „incalzirea globala”, „cele mai noi stiri” politice, dar si „nume de bebelusi”, „bilete de avion ieftine”, „sport” sau „sudoku”. In ce priveste sectiunea „stiri” a Google, cele mai utilizate cuvinte-cheie au fost, in ordine: „american idol”, „youtube”, „britney spears”, „2007 cricket world cup”, „ chris benoit ”, „iPhone”, „anna nicole smith”, „paris hilton” si „iran”. Cele mai cautate filme, la scara globala, au fost „Transformers”, „300”, „The Simpsons”, „Epic”, „ Bee Movie ” si „Harry Potter” (seria). In ce priveste serialele de televiziune, cele mai cautate au fost „Heroes”, „Lost”, „House”, „24”, „Bones” si „Jericho”. Cel mai cautat nume de personalitate din showbiz a fost, de departe, Britney Spears, care le-a eclipsat pe Paris Hilton si Lindsay Lohan la un loc. Filmuletele anului Printre clipurile video favorite ale anului, pe portalul YouTube (proprietate subsidiara independenta a Google) figureaza la loc de cinste „Obama Girl” (o parodie infatisand o tanara cantareata declarand dragoste candidatului prezidential american Barack Obama), o turma de bovine atacand un grup de lei si pledoaria lacrimogena a unui fan in apararea cantaretei Britney Spears. Clipul „Obama Girl” a fost vizionat de 4 milioane de ori pe YouTube si de mult mai multe ori pe diverse posturi de televiziuni. Cel in care Chris Crocker roaga cu lacrimi in ochi presa si paparazzii sa o „lase pe Britney in pace” a fost vizionat de peste 14 milioane de ori de la prima difuzare.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele