IT & C

Brandurile de lux cresc afacerile LG in Romania

Compania LG Electronics a vandut in Romania peste 45.000 de telefoane mobile LG Chocolate de la lansarea lor pe piata locala acum un an si estimeaza aceleasi vanzari si pentru celalalt brand de lux lansat anul acesta in aprilie, LG Shine. Compania a adus in Romania cel de-al treilea brand ultra premium Prada. "Decizia cu privire la importul modelului pe piata din Romania a fost incurajata de apetitul consumatorilor romani pentru brandurile de lux, insa nu putem oferi estimari cu privire la cifra de vanzari", a declarat, pentru Business Standard, Han Khyu, presedinte LG Electronics Romania. Pentru anul acesta compania a decis largirea gamelor de produse premium si cresterea ponderii acestora pana la 50% din portofoliul de produse comercializate de LG pe pia­ta din Romania. "Pe segmentul de display-uri tv compania a redus de la an la an ponderea televizoarelor conventionale, urmand ca locul acestora sa fie preluat total de televizoarele cu plasma si televizoarele LCD", a mai spus Han Khyu. Potrivit acestuia, compania estimeaza o crestere constanta pe toate diviziile, dar mai ales pe segmentele televizoare LCD si terminale mobile. (continuarea in Business Standard )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele