IT & C

Brain TV se lanseaza pe o piata online aglomerata

Un nou post TV online, Brain TV, s-a lansat miercuri. Aceasta va difuza continut pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz, iar productia continutului va fi realizata de catre Echipa BrainTV si persoane care vor sa se afirme in spatiul new media . Platforma BrainTV le permite utilizatorilor sa isi spuna parerea, sa dea note emisiunilor si moderatorilor prin intermediul comentariilor si a unor sisteme de rating, dar si sa filtreze continutul pe care doresc sa-l vada, sa recomande o anumita emisiune unui prieten sau pot chiar sa preia continut pe site-ul sau blogul propriu. Pana la lansare, Brain TV incearca sa-si selecteze o parte din public, intr-un mod aflat intre amuzant si pueril. Internautii sunt invitati sa raspunda la cateva intrebari gen: "Cum o chema pe amanta lui Florin din Tradati in Dragoste?", cu trei variante de raspuns: Aneta, Nu stiu, Nu ma intereseaza.. Contabilizand un maxim ori o majoritate de raspunsuri gresite, ne castigam dreptul de a ne situa in publicul elevat dorit de Brain TV. Initiativa lansarii in Romania a unei noi televiziuni online vine pe o piata destul de agitata. Evo TV ofera de ceva vreme continut propriu generalist, avand inclusiv propriile buletine de stiri. Business TV este o alta initiativa TV on-line, insa realizata modest cu filmari neprofesioniste, postate pe You Tube – economie substantiala la un server propriu. Pe nisa muzicala, romanii pot accesa PartyTV, un serviciu care va oferi curand continut atat on-line cat si on-air pe cablu. Clicknet are un parteneriat cu MTV Romania , oferind abonatilor sai content muzical prin site-ul Mtvondemand. Insa contentul sau este similar site-urilor televiziunilor romanesti, adica nu este original, produs strict pentru web. Continut TV original ofera si trilulilu si pagina Video a Neogen, similar serviciilor You Tube. Se anunta un an agitat, cu noi lansari exclusiv online, de exemplu din partea EVO TV care doreste sa se extinda. Ramane de vazut daca va veni si profitul, din publicitate in principal, pe o piata online in crestere si care, in afara unor tranzactii recente de succes, nu ofera satisfactii financiare celor care investesc in ea.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele