IT & C

Blogurile in afaceri

Companiile nu au inca destula incredere in eficacitatea utilizarii blogurilor in scopuri de marketing , in promovarea online fiind preferat in continuare e-mailul. Institutiile descopera si ele comunicarea pe blog. Potentialul blogurilor in mediul corporate nu a ajuns sa fie inca suficient de exploatat. In aprilie anul acesta, technorati detecta peste 70 de milioane de web bloguri la nivel mondial, in fiecare zi acest numar crescand, la acea data, cu 120.000. Adica, 1,4 bloguri pe secunda. Conform raportului companiei WebTrends, " Marketing in intuneric ", un numar inca destul de mic de bloguri apartin firmelor. In Marea Britanie, numai 5% dintre corporatii folosesc acest canal de comunicare, chiar daca 85% dintre manageri considera ca o prezenta puternica pe web este importanta pentru obiectivele de vanzari si marketing. Chestionati cu privire la frecventa utilizarii diferitelor metode de online , 78% dintre oamenii din domeniu intervievati au raspuns ca nu folosesc blogul niciodata. 46% au declarat ca se folosesc adesea de e-mail. (continuarea in Jurnalul National ) Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele