IT & C

Axigen ofera servicii de asistenta prin live chat

Producătorul de soluţii de mesagerie Axigen, companie membră a grupului de IT Gecad,a lansat un nou serviciu de asistenţă în timp real, înainte şi după vanzare, a comunicat, luni, compania. Serviciul, Axigen Live Chat , este destinat să ofere utilizatorilor softului informaţii complete privind procedura de achiziţie, de la detalii referitoare la întreaga gamă de soluţii Axigen disponibile şi funcţionalităţile acestora, posibilităţile de licenţiere şi metodele de plată existente, ca şi modul în care se pot achiziţiona sau reînnoi abonamentele pentru suport tehnic sau întreţinerea softului. Live Chat reprezintă o continuare a serviciului de suport tehnic non-stop lansat anul trecut. Serviciul garantează răspunsuri instant la orice întrebare legată de produsul Axigen Mail Server. El este disponibil gratuit tuturor celor interesaţi, de luni pană vineri, între orele 9:00 şi 18:00. Axigen este o tehnologie proprietară Gecad Technologies. Compania a investit în dezvoltarea acesteia aproximativ 3,5 milioane de euro pană la sfarşitul anului trecut. "În 2007 vom investi 1,5 milioane de euro în activităţile de cercetare şi dezvoltare şi sperăm ca la sfarşitul anului compania să gestioneze aproximativ 2,5 milioane de căsuţe poştale din întreaga lume", spune Bornaz. În prezent, Axigen gestionează traficul de mesaje din peste 500.000 de casuţe poştale electronice.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele