IT & C

#apple #cel mai valoros brand #brand coca-cola

Apple a devenit al doilea cel mai valoros brand din lume

La doar un an dupa ce a ajuns in top 10 cele mai valoroase branduri din lume, potrivit Interbrand, Apple a atins locul 2, fiind depasit doar de Coca-Cola in topul global al brand-urilor.

Estimarile Interbrand arata ca doar brandul Apple valoreaza in prezent aproximativ 76,5 miliarde dolari, din totalul valorii companiei de peste 800 miliarde.

Apple a depasit alti giganti IT in topul celor mai valoroase branduri: IBM (locul 3), Google (5), Microsoft (5), Intel (8) si Samsung (9), potrivit Electronista.com.

Valoarea brandului unei companii este determinata de un complex de factori, insa unul dintre cele mai importante elemente tine de capacitatea de diversificare.

Odata cu iPhone si iPad, Apple a ajuns o adevarat forta in lumea brandurilor, in timp ce scaderea cea mai importanta a fost suferita de BlackBerry, ce se afla in prezent pe locul 93 din top 100.

Sursa foto: Itineraryforvision.wordpress.com
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele