IT & C

Amazon incearca sa "detroneze" Apple

A pornit astfel Campania de “detronare” a magazinului de muzica online detinut de Apple. Strategia companiei pentru a sparge piata de vanzari de muzica pe internet se bazeaza slabiciunile rivalului sau Apple tranformate in avantaje. In primul rand, toate piesele muzicale vandute prin intermediul acestui program nu vor avea restrictii in privinta copierii sau recopierii lor. Apple in schimb are o politica stricta in ceea ce priveste protectia impotriva copierii, formatul iTunes fiind compatibil numai cu iPoduri. Pentru Amazon aceasta este insa o reusita in premiera. Cei care downloadeaza piesele pot astfel sa le transfere si sa le asculte de pe orice tip de music player, indiferent de firma care il produce.Un alt avantaj al programului propus de Amazon este pretul de vanzare al pieselor. 10 centi poate parea putin la prima vedere, dar inseamna foarte mult cand vine vorba de alegerea pe care o face cumparatorul de a apela la o firma sau la alta. Pretul aproximativ al pieselor va fi de 89 de centi si al albumelor de 8.99, fata de 99 si respectiv 9.99 de centi pe siteul Apple.Totodata, exista surse care au evidentiat posibile motive ale unui esec. AppleInsider le-a enumerate transant pe cele mai evidente: din cauza faptului ca vand piesele in format mp3 doua dintre cele mai mari firme de muzica, Sony-BMG si Warner Music, au refuzat sa-si vanda cataloagele programului Amazon MP3 si firma Universal s-ar putea razgandi in privinta contractului cu Amazon pana la sfarsitul lunii ianuarie daca vor constata ca nu merita din punct de vedere financiar sa cedeze piesele in acest format. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele