Totodata acestia acorda o importanta mai mare serviciilor post-vanzare oferite de diverse magazine si tin seama de opiniile postate de alti utilizatori, pentru a-si asigura o experienta de shopping cat mai eficienta.
Cumparaturi in criza
In ciuda crizei, romanii nu opteaza neaparat pentru cadouri din segmentele de pret inferioare, ci aleg in continuare calitatea, insa cauta cu mai mare atentie ofertele cele mai avantajoase.
De aceea, utilizatorii petrec acum aproximativ 4-5 minute pe site-uri de cumparaturi online , aproape dublu fata de durata vizitelor din restul anului, devenind totodata mult mai activi in zona comentariilor, a caror pondere a crescut cu 15% fata de media anuala.
Preferinte la cumparaturi
Referitor la produse, telefoanele mobile se mentin in topul preferintelor si in acest sezon, fiind urmate de produse electrocasnice precum televizoarele (care inregistreaza in aceasta perioada o crestere de 15%).
Printre produsele preferate de romani in acest an se numara jucariile pentru cei mici care au inregistrat o crestere de 21%, parfumurile, notebook-uri, lenjerie intima sau ceasurile de mana.